שף ליום אחד

לוקחים חלק בסרוויס ערב של המסעדה

איפה סמטת פלט 14 ירושלים

- משה ורוני בסון

- האקליפטוס

השפים משה ורוני בסון פותחים את דלת מטבח האקליפטוס עבורכם לחוויה ייחודית ואינטימית במיוחד. השתתפו בהכנות, טעמו וצלחתו מנות שיצאו הישר ללקוחות הרעבים. כשיירגע, תתרווחו על הבר ותתפנקו עם טאפאסים וקוקטיילים.

אם יש מקצוע אחד בעולם שמצליח לשלב בין חלומה של כל אם, שחצה את גבולות הרפואה ועריכת הדין, לבין הזוהר של כוכב הרוקנרול – אין ספק שמדובר בשף. זה לא מפתיע כשמדובר בעבודה המשלבת דיוק של מנתח עם תשוקה של אמן.

מסעדת "האקליפטוס" מגשימה את חלומו של כל בשלן בנשמה ומאפשרת לכם להיות שף ליום אחד. היכנסו למטבח של אחת המסעדות המיתולוגיות בישראל וגלו את הסודות של המקצוענים. קחו חלק פעיל בהכנת, טעימות וצילחות המנות שיוגשו הישר לשולחנות המסעדה. אחרי שתשרדו את הלחץ של שעת השיא, תתרווחו על הבר ותתפנקו עם טאפאסים וקוקטיילים.

האירוע כולל

  • השתתפות פעילה בהכנת המנות במטבח המסעדה יחד עם השפים
  • טעימות וצילחות המנות
  • חוויה אינטימית ל-2 משתתפים
  • מנות טאפאס וקוקטליים על בר המסעדה

הערות כלליות

  • צלם: תומר פולטין

אודות המקום

מסעדת "האקליפטוס" צברה מוניטין כמוסד קולינרי בעל שם עולמי המחבר בין מסורות אוכל תנ"כיות לבין ירושות קולינריות מהמטבח העירקי של אימו של השף משה בסון. כיום יחד עם בנו רוני, הם שוקדים על הכנסת אלמנטים מודרניים לתפריט המוכר והאהוב של המסעדה, המבוסס על חומרי גלם מקומיים שמקורם בהרי יהודה.

אולי גם זה יעניין אותך

לכל הפעילויות

סיפור אהבה מקסיקני

היכנסו אל מאחורי הקלעים של המטבח השמח בעולם בסדנה בה נלמד להכין טורטיות מקסיקניות אמיתיות, להרכיב טאקוס עם טוויסט ירושלמי וטמאלס מסורתיים! וכל זה עם מזקל איכותי ביד, שירים את מצב הרוח.

Art & Wine Walk

הצטרפו אלינו לביקור בליבה של סצינת האמנות העכשווית. בכל גלריה נפתח בקבוק יין ונטעם מסצינת האמנות המקומית דרך התערוכות, האמנים והשיכר.

ארוחה חוויתית בוולדורף אסטוריה

חשבתם ששמן זית לא יכול להפתיע? לחדש? לרגש? תחשבו שוב! השף איציק ברק הפיק יחד עם משק אחיה שמן זית פרימיום יחיד במינו עבור מסעדת 'פאלאס' היוקרתית השוכנת במלון ולדורף אסטוריה בירושלים. במיוחד לרגל הפסטיבל יגיש השף ברק ארוחה שחוגגת את טעמי השמן שייצר.