עזרא קדם מארח

מפגש אינטימי, סיור וטעימות

- שף עזרא קדם

השף עזרא קדם מכניס אתכם אל גן העדן הקסום שלו. הצטרפו למפגש עם קדם להדגמה וטעימות של מנות ייחודיות בהשראת טעמי ילדותו וסיור בגינת הירק הייחודית של סטודיו ארקדיה.

לפני שהיה אינסטגרם, לפני שכולנו נהינו פודיז ולפני שהקולינריה השתלטה על כל תחומי חיינו – היה עזרא קדם. האיש שהכניס את הבישול הירושלמי לתוך מטבחי העילית והיה מהשפים הכוכבים הראשונים בפריים טיים שלנו, הפך לשם נרדף לקולינריה ישראלית חדשנית. אחרי 20 שנות פעילות במסעדת "ארקדיה", הקים קדם בוסתן חלומי בלב עין כרם, בו הוא מגדל את חומרי הגלם שמגיעים הישר אל המטבח שלו.

בסיור בגינה תתחברו לשורשים, לצבעים ולריחות של חומרי הגלם הטריים. משם תמשיכו לסדנת הדגמה עם השף קדם בה ידגים הכנה של מגוון מנות ייחודיות השואבות השראה מטעמי ילדותו ומהסביבה המיוחדת בה פועל היום. במהלך ההדגמה, לצד כוס יין, תוכלו לטעום מהמנות שיוכנו לנגד עיניכם: אספרסו ירושלמי Jerusalem Espresso – מרק עדשים ירושלמי , צ'יגה עם פניונס – מתכון מסורתי ממשפחתו של השף, טרטר דג ים עם עשבים ירוקים ולימון כבוש, סלט אדמה – סלט של ירקות שורש עונתיים, שווארמה סטודיו ארקדיה מהטאבון: טלה ותערובת תבלינים ביתית וסלט עגבניות עיראקי לצד.

האירוע כולל

  • סיור בגינת הירק וטעימות מהמנות שיוכנו בהדגמה
  • טעימה של: אספרסו ירושלמי Jerusalem Espresso - מרק עדשים ירושלמי, צ'יגה עם פניונס - מתכון מסורתי ממשפחתו של השף, טרטר דג ים עם עשבים ירוקים ולימון כבוש, סלט אדמה - סלט של ירקות שורש עונתיים, שווארמה סטודיו ארקדיה מהטאבון: טלה ותערובת תבלינים ביתית וסלט עגבניות עיראקי
  • יין

הערות כלליות

  • צלם: אילן נחום

פרטי התקשרות

אולי גם זה יעניין אותך

לכל הפעילויות

סיפורו של שוק

הרחובות רוחשים וגועשים. ביס של חלבה, ריח הזעתר, הקולות הרועמים שקוראים לבוא ולרכוש ירקות טריים ודליקטסים מתוחכמים. מוכנים להתמסר לגוונים של שוק? הצטרפו אלינו לארוחה אינטרקטיבית חד פעמית, שתחגוג את המגוון והעושר התרבותי, החברתי והקולינרי של שוק מחנה יהודה.

שבת דינר

בואו לקחת חלק במסורת השבת של ההוסטל הירושלמי. נתחיל בהכנות עם השפית סתיו נווה, נמשיך לארוחת שבת ישראלית עם טוויסטים, נכיר חברים מכל העולם המתארחים במקום ונקנח בהופעה של אמיר שרייבר והגיטרה.

ולנו יש פלאפל

אין יותר ישראלי מפלאפל כמו שאין יותר ישראלי מהוויכוח ארוך השנים – איפה נמצא הפלאפל הכי טעים בארץ? בירושלים כמובן! אבל גם כאן, ההכרעה לא קלה. הצטרפו אלינו לסיור טעימות בין הפלאפליות המפורסמות של ירושלים ותחליטו בעצמכם.