שף ליום אחד

לוקחים חלק בסרוויס ערב של המסעדה

איפה סמטת פלט 14 ירושלים

- משה ורוני בסון

- האקליפטוס

השפים משה ורוני בסון פותחים את דלת מטבח האקליפטוס עבורכם לחוויה ייחודית ואינטימית במיוחד. השתתפו בהכנות, טעמו וצלחתו מנות שיצאו הישר ללקוחות הרעבים. כשיירגע, תתרווחו על הבר ותתפנקו עם טאפאסים וקוקטיילים.

אם יש מקצוע אחד בעולם שמצליח לשלב בין חלומה של כל אם, שחצה את גבולות הרפואה ועריכת הדין, לבין הזוהר של כוכב הרוקנרול – אין ספק שמדובר בשף. זה לא מפתיע כשמדובר בעבודה המשלבת דיוק של מנתח עם תשוקה של אמן.

מסעדת "האקליפטוס" מגשימה את חלומו של כל בשלן בנשמה ומאפשרת לכם להיות שף ליום אחד. היכנסו למטבח של אחת המסעדות המיתולוגיות בישראל וגלו את הסודות של המקצוענים. קחו חלק פעיל בהכנת, טעימות וצילחות המנות שיוגשו הישר לשולחנות המסעדה. אחרי שתשרדו את הלחץ של שעת השיא, תתרווחו על הבר ותתפנקו עם טאפאסים וקוקטיילים.

האירוע כולל

  • השתתפות פעילה בהכנת המנות במטבח המסעדה יחד עם השפים
  • טעימות וצילחות המנות
  • חוויה אינטימית ל-2 משתתפים
  • מנות טאפאס וקוקטליים על בר המסעדה

הערות כלליות

  • צלם: תומר פולטין

אודות המקום

מסעדת "האקליפטוס" צברה מוניטין כמוסד קולינרי בעל שם עולמי המחבר בין מסורות אוכל תנ"כיות לבין ירושות קולינריות מהמטבח העירקי של אימו של השף משה בסון. כיום יחד עם בנו רוני, הם שוקדים על הכנסת אלמנטים מודרניים לתפריט המוכר והאהוב של המסעדה, המבוסס על חומרי גלם מקומיים שמקורם בהרי יהודה.

אולי גם זה יעניין אותך

לכל הפעילויות

Pasta Siciliana

השף יליד סיציליה, אנטוניו פאוזי, המכונה 'לאלו', ממסעדת "מורטימר האוס" הלונדונית, מגיע לירושלים ללמד אתכם איך להכין פסטה סיציליאנית – אוריגינליו! את השף לאלו יארח השף הירושלמי, מושיקו גמליאלי, במסגרת שיתוף פעולה בין פסטיבל המסעדות של לונדון לבין פסטיבל מסעדות פתוחות.

מתנות מהטבע

מומחית הליקוט אביבית ג'וטי ברקוביץ' תחשוף בפניכם את הסודות הכמוסים והטעימים של הטבע בסיור ליקוט בהרי ירושלים. כשתשובו לחוות קיימא, תכינו יחד עם השף נדב מלין ארוחה מפוארת בת 7 מנות מהאוצרות שאספתם..

חומוס בחליפה

הצטרפו אלינו לצהרים קסומים, בהם חומוס טוב פוגש באופרה מרגשת ואפילו תתרמו למיזם האירוח, הקולינריה והתעסוקה החדש של בית הגלגלים, בית לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית.